Gy.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Hogyan tudok rendelést leadni?

  • A www.gyerekfejleszto.hu weboldalon regisztrációval vagy anélkül nélkül is vásárolhat. A kiválasztott terméket a kosár ikonra kattintva teheti a kosártartalom közé. A fejlécben szereplő kosár ikonra kattintva megtekintheti az addig kosárba helyezett termékeket, és látja a teljes végösszeget. A "Megrendelés" gombra kattinta tudja megadni (amennyiben nem regisztrált) adatait, a szállítási és fizetési módot, majd az adatok ellenőrzése után rendelését elküldeni.
  • Telefonon és emailben leadott rendeléseket nagyon indokolt esetben van módunkban fogadni, javasoljuk, hogy rendelését weboldalunkon keresztül adja le, mert a rendszer a terméket így azonnal lefoglalja az Ön részére.

Miért jó, ha regisztrálok?

  • Regisztrációja mellé IDŐT adunk ajándékba! Rendelés leadásakor adatait a rendszer automatikusan kitölti, ezzel időt takarítva meg Önnek. Rendelése regisztrálás után a profiljában folyamatosan nyomonkövethető, visszanézhető. A korábbi "Kedvencek" közé tett termékek azonnal elérhetők és egy kattintással a kosárba helyezhetők.

Hogyan tudom követni a leadott rendelés folyamatát?

  • Rendelésének állapotáról rendszeresen elküldött, email formájában tájékoztatjuk Önt. Regisztrációt követően pedig, profiljában Ön is nyomonkövetheti.

Milyen módon tudom átvenni a termékeket?

  • Rendelését személyesen is átveheti üzletünkben a nyitvatartási idő alatt, vagy kérheti annak kiszállítását futárszolgálattal. Erről bővebb tájékoztatást ITT olvashat.

Hol van üzletük?

  • Üzletünk címe: 1094 Budapest, Ferenc krt. 27. Bővebb tájékoztatást ITT olvashat.

Mikor vannak nyitva?

  • Üzletünk nyitvatartásáról ITT tud tájékozóni.

Hogyan tudok fizetni?

  • A fizetési módokról bővebben ITT talál információkat.

Mennyi a szállítási költség?

  • A szállítási költségről ITT találja a részleteket.

Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

  • Amennyiben rendelését még nem küldte el nekünk, a kosár ikonra kattintva a kosárban lévő termékek módosíthatóak.
  • Ha rendelését már elküldte, kérem vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálat munkatársával.

Hány nap alatt szállítják ki a csomagomat?

  • Amennyiben a termék raktáron van, rendelése leadása után egy nappal kollégáink átadják a csomagot a futárszolgálat munkatársainak.

Le tudom mondani a megrendelésemet?

  • Amennyiben rendelését visszaigazoltuk, de a kiszállítási értesítést még nem kapta meg, kérem keresse az ügyfélszolgálat munkatársát.
  • Ha rendelése már úton van, a csomag átadásakor a futárszolgálat munkatársánál a csomag átvételét megtagadhatja.
  • Ha rendelését már átvette a futárszolgálat munkatársától, az ÁSZF - Elállási jog bekezdése alapján kell eljárni.

Ha bemegyek az üzletbe meg tudom nézni a játékokat?

  • Van rá lehetőség, a legkedveltebb játékokból nyitott példányok is vannak, azok tartalmilag is megtekinthetők.

Mit tegyek ha sérült a termék?

  • Mielőbb jelezze felénk email-ben az info@gyerekfejleszto.hu címen ha a termék hiányos vagy sérült. Reklamációt telefonon keresztül nem áll módunkban elfogadni.

Elküldtem a rendelést, de nem kaptam visszaigazolást. Mit csináljak?

  • Kérem, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálat munkatársával telefonon, vagy emailben.

Az üzletben is tudok kártyával fizetni?

  • Üzletünkben van lehetőség bankkártyás fizetésre.

A boltban is ugyanazok a kedvezmények?

  • A kedvezmények eltérnek a weboldalon lévő kedvezményektől, ezért rendelését érdemes online elküldeni és a személyes átvétel választani.

Nem találta meg amit keresett? Hívjon bennünket nyitvatartási időben és segítünk!

Telefon: +36204281186

kandh_v2