Gy.I.K.
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudok rendelést leadni?
- A www.gyerekfejleszto.hu weboldalon regisztrációval vagy anélkül nélkül is vásárolhat. A kiválasztott terméket a kosár ikonra kattintva teheti a kosártartalom közé. A fejlécben szereplő kosár ikonra kattintva megtekintheti az addig kosárba helyezett termékeket, és látja a teljes végösszeget. A "Megrendelés" gombra kattinta tudja megadni (amennyiben nem regisztrált) adatait, a szállítási és fizetési módot, majd az adatok ellenőrzése után rendelését elküldeni.
- Telefonon és emailben leadott rendeléseket nagyon indokolt esetben van módunkban fogadni, javasoljuk, hogy rendelését weboldalunkon keresztül adja le, mert a rendszer a terméket így azonnal lefoglalja az Ön részére.
Miért jó, ha regisztrálok?
- Regisztrációja mellé IDŐT adunk ajándékba! Rendelés leadásakor adatait a rendszer automatikusan kitölti, ezzel időt takarítva meg Önnek. Rendelése regisztrálás után a profiljában folyamatosan nyomonkövethető, visszanézhető. A korábbi "Kedvencek" közé tett termékek azonnal elérhetők és egy kattintással a kosárba helyezhetők.
Hogyan tudom követni a leadott rendelés folyamatát?
- Rendelésének állapotáról rendszeresen elküldött, email formájában tájékoztatjuk Önt. Regisztrációt követően pedig, profiljában Ön is nyomonkövetheti.
Milyen módon tudom átvenni a termékeket?
- Rendelését személyesen is átveheti üzletünkben a nyitvatartási idő alatt, vagy kérheti annak kiszállítását futárszolgálattal. Erről bővebb tájékoztatást ITT olvashat.
Hol van üzletük?
- Üzletünk címe: 1094 Budapest, Ferenc krt. 27. Bővebb tájékoztatást ITT olvashat.
Mikor vannak nyitva?
- Üzletünk nyitvatartásáról ITT tud tájékozóni.
Hogyan tudok fizetni?
- A fizetési módokról bővebben ITT talál információkat.
Mennyi a szállítási költség?
- A szállítási költségről ITT találja a részleteket.
Hogyan tudom módosítani a rendelésemet?
- Amennyiben rendelését még nem küldte el nekünk, a kosár ikonra kattintva a kosárban lévő termékek módosíthatóak.
- Ha rendelését már elküldte, kérem vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálat munkatársával.
Hány nap alatt szállítják ki a csomagomat?
- Amennyiben a termék raktáron van, rendelése leadása után egy nappal kollégáink átadják a csomagot a futárszolgálat munkatársainak.
Le tudom mondani a megrendelésemet?
- Amennyiben rendelését visszaigazoltuk, de a kiszállítási értesítést még nem kapta meg, kérem keresse az ügyfélszolgálat munkatársát.
- Ha rendelése már úton van, a csomag átadásakor a futárszolgálat munkatársánál a csomag átvételét megtagadhatja.
- Ha rendelését már átvette a futárszolgálat munkatársától, az ÁSZF - Elállási jog bekezdése alapján kell eljárni.
Ha bemegyek az üzletbe meg tudom nézni a játékokat?
- Van rá lehetőség, a legkedveltebb játékokból nyitott példányok is vannak, azok tartalmilag is megtekinthetők.
Mit tegyek ha sérült a termék?
- Mielőbb jelezze felénk email-ben az info@gyerekfejleszto.hu címen ha a termék hiányos vagy sérült. Reklamációt telefonon keresztül nem áll módunkban elfogadni.
Elküldtem a rendelést, de nem kaptam visszaigazolást. Mit csináljak?
- Kérem, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálat munkatársával telefonon, vagy emailben.
Az üzletben is tudok kártyával fizetni?
- Üzletünkben van lehetőség bankkártyás fizetésre.
A boltban is ugyanazok a kedvezmények?
- A kedvezmények eltérnek a weboldalon lévő kedvezményektől, ezért rendelését érdemes online elküldeni és a személyes átvétel választani.
Nem találta meg amit keresett? Hívjon bennünket nyitvatartási időben és segítünk!
Telefon: +36204281186